سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر
ثبت برند در اروپا

ثبت نام تجاری شما در اتحادیه اروپا: به شرط اینکه اساساً در اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) همکاری کنید ، باید جدی بخاطر ثبت نام در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا تصمیم بگیرید. می توانید علامت تجاری خود را در وب ثبت کنید و ثبت نام 10 سال با شارژهای غیرحضوری ادامه می یابد. آنها دو فرم ثبت نام علائم تجاری ، استاندارد و "بهینه ترین نقشه حمله" دارند که داده های مربوط به هر دو مورد را دارند.

استفاده از وکیل برای ثبت علائم تجاری

صرفنظر از اینکه شما علامت تجاری خود را فقط در ایالات متحده ثبت می کنید یا از طرف دیگر به طور جهانی ، جهت یک وکیل دارای مجوز نوآوری به تضمین بازدید از همه ظرافت ها کمک می کند و راه برای علامت تجاری شما هموار است. بدون داشتن وکالت ، می توانید پرداخت یک تن پول نقد را متوقف کنید ، فقط برای اینکه درخواست مارک تجاری شما رد شود.

ثبت نام امنیتی نیست. شما باید به دنبال متخلفین باشید و از قصد قانونی برای متوقف کردن آنها استفاده کنید.

از آنجا که شما علامت تجاری خود را ثبت کرده اید ، به این معنی نیست که می توانید به عقب برگردید و استرس بیشتری نسبت به کسی که از آن استفاده می کند نیست. ثبت نام این امتیاز را به شما می دهد که از کسی بخاطر آسیب رساندن به علامت تجاری خود استفاده کنید ، اما شما را از افرادی که می خواهند مارک تجاری شما را بگیرند محافظت نمی کند.

شما باید به طور مؤثر کار کنید تا از علامت تجاری و سایر منابع پیشرفته خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که به دیگران اجازه دهید از علائم تجاری خود استفاده کنند ، شما اساساً تسلیم مالکیت می شوید ، بنابراین باید سایر افراد را که ممکن است از آن استفاده کنند ، مراقب باشید و از یک وکیل کمک بگیرید تا نامه ارسال شده و روش های مختلفی ارسال کند.