سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

وظایف ناظر یا سرپرستان در نظارت و ثبت نام در سازمان چیست؟


سازمان های همراه باید در هر رویدادی فردی را از بین خود یا خارج از نهاد حاکم انتخاب کنند. به دلیل اهمیت تعهد همدستان در سازمانها ، همدستان اکثر آنها یک نفر را از بین سرپرستان انتخاب می کنند.

تعهدات ناظر یا روسای سازمانهای همکار طبق مقررات آیین نامه تجارت و ترتیبات روزنامه رسمی خواهد بود. مهمترین این کارها به شرح زیر است:

1-ثبت نام شرکت:

از آنجا که طبق ماده 195 قانون تجارت ، ثبت نام در سازمانهای صنفی الزامی است ، سازمان تلفیقی باید هنگام ورود به سیستم ثبت نام کرده و رئیس یا سرپرستان سازمان ثبت نام کرده و قرار گرفتن در معرض بنیاد سازمان برای داده های باز دنبال شود. . گزارش های همراه باید برای ثبت نام در سازمان به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند:

یکی - کپی از خاطرات مصدق

دو - کپی از اساسنامه (با فرض هر کدام)

سه - نامه ای که توسط رئیس سازمان مشخص شده است ، مبنی بر نصب اقساط کل سرمایه پولی و واگذاری کل سرمایه غیرپولی با تعیین هزینه های بسته های غیر پول.

چهار - نام همدستان یا همدستان مشخص شده برای اداره سازمان.

2. استفاده از تاییدیه های همدستان سازمان و ترتیبات تحریم ، قانون و دستورالعمل های قانونی

3. از همدستگان استقبال کنید تا در مواقع مناسب در مورد گزینه های اصلی حل و فصل شوند

4-نظارت بر مباحث مربوط به پول سازمان و تنظیم سوابق پولی و مزایا و بدبختی نمایانگر سال اول مالی ، اعلام مزایا و بدهی های سازمان و توضیحات مربوط به اجرای سالانه برای اسکان به همدستان و تغییر فرم ارزیابی است. در قسمت هزینه پس از تأیید همدستان ، اگر طبق قانون لازم باشد ، باید حساب سازمان به صورت مرحله به مرحله بررسی شود. (طبق ماده 137 قانون تجارت) که طبق وظایف کنترل شده ، سازمان باید گام به گام مورد بازرسی قرار گیرد.

5- در صورت وجود مدیران مختلف ، از مدیران بخواهید که طبق اساسنامه تعهدات شرکت را هدایت کنند و صورتحساب های اساسی مبادلات و گزینه ها را تنظیم و برای انجام امور مختلف براساس تقسیم کار بین مدیران ترسیم کنند.

6-ایجاد هر سال در هر رویدادی 500 (5?) یعنی یک بیستم سود خالص سازمان به عنوان (بودجه) یا (نگه داشتن قانون) برای تعادل هرگونه بدبختی احتمالی در سالهای آینده و در هر فرصت ممکن مشروط بر اینکه از این شرکت ، صرفه جویی اختیاری برای انطباق با بدبختی های احتمالی و کاهش ارزش اموال است که فرسوده شده و در عزت کاهش می یابد ، فقط به عنوان پر کردن پرونده های مشکوک و مواردی از این قبیل.

7. انتشار سود در پایان سال مربوط به پول بین همدستان ، طبق ماده 119 قانون شرکتها که تصریح می کند:

"در یک اتحادیه ، منافع به میزان پیشنهادات الشرقه بین همدستان جدا می شوند ، مگر اینکه سازمان به هر صورت بدهد."

8-انجام کلیه تعهدات مقرر در قوانین و دستورالعملهای مشخص شده با موضوع برای مدیریت تعهدات شرکت ، دقیقاً همانگونه که در شرکت پیش بینی شده و ارائه صورتجلسه مصوبات مشارکت ، به ثبت شرکتها جهت ثبت نام و اطلاع رسانی لازم. توسط ثبت در دفتر ثبت. سازمانها ، علامت گذاری مقالات و بایگانی ها طبق انتظارات استاندارد در سازمان.

به عنوان یک قاعده ، اصول اداره تعهدات شرکت با مشخصات مندرج در آیین نامه بین شریک ارائه می شود و در صورت سکوت شرکت وابسته به ترتیب شرکت های مختلفی خواهد بود که با موضوع مشخص می شوند ، به عنوان مثال مواد 105 ، 144 ، 164 و 185. 121 قانون تجارت یا مواد 118 ، 125 ، 135 ، 136 و 212 این لایحه که بخشی از قانون تجارت را تغییر داده و پذیرفته شده 24/12/1347 است.

9. پیگیری توزیع یادداشت همراه در مرجع ثبت نام شرکت ها:

الف - تغییر اساسنامه شرکت

ب) تمدید مدت زمان سازمان پسماند در طی یک دوره از پیش تعیین شده

ج) انحلال سازمان (حتی در صورت انحلال سازمان به دلیل انقضاء مدت سازمان).

د- تعیین ماهیت سابقه

ه) همدست شوید

بخشی از همدستان را از سازمان خارج کنید