سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

هزینه های برنامه های تجاری تجاری

هزینه یک برنامه علامت تجاری X ریال است که به شرط پیش نیازهای شخص تجاری برای علامت تجاری خود مشروط است. همچنین اگر نیازهای اضافی با آن مرتبط باشد ، می تواند به هزینه های اضافی وابسته باشد ، مانند یک بازه زمانی فراگیر ، نشان می دهد که از این اثر استفاده می شود.

اتمام فرآیند علائم تجاری

درمجموع ، روش علامت تجاری معمولاً بین 12 تا سال و نیم طول می کشد. این کار پس از اتمام فیلتر در برنامه خود در سایت شروع می شود. این اثر ممکن است اکنون مورد استفاده قرار گیرد ، اما نیازی به این نیست. در جایی در محدوده سه سال و نیم پس از پذیرش درخواست ، به دنبال برنامه است تا تصمیم بگیرد که آیا با شرایط اقتصادی دولت برای امنیت علامت تجاری مطابقت دارد یا خیر.

متعاقباً به دنبال یافتن برنامه ، این مارک تجاری را به رسمیت می شناسد یا فعالیت دفتر را صادر می کند ، این بدان معناست که مواردی وجود دارد که فیلتر قبل از تأیید برنامه باید به آن بپردازد. در صورت عدم وجود مشکلی در مورد برنامه ، اپلیکیشن مخالف را صادر می کند ، که از سایر افرادی که احساس تجاوز به علائم تجاری را در علائم تجاری خود دارند ، استقبال می کند و محدودیت خود را اعلام می کند. به شرطی که هیچ تجمعی متفاوت با مارک تجاری مغایرت نداشته باشد ، آن را تأیید و ثبت نام می کنید.

در صورت امکان کشف مشکلات موجود در برنامه در بازه زمانی ارزیابی ، فیلتر ممکن است به مسائل مربوطه پاسخ داده و نسبت به بازپرداخت برنامه پاسخ دهد. هنگامی که برنامه از مشکلات رهایی یابد ، از مرحله Application to Option جلو می رود و پس از آن ، در صورت عدم وجود مقاومت ، به عضویت در می آید. پس از دریافت گواهی ثبت نام برای علامت تجاری خود ، به دارنده مارک تجاری واگذار می شود آن را طبق دستورالعمل حفظ کند.