سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

4. اتحادیه اروپا (EUIPO)

از تقاطع دریاچه به سرزمین اصلی اروپا ، بهره برداری از تفکر نوآوری دارای مجوز اتحادیه اروپا ، که یک چارچوب ثبت نام انفرادی را برای ثبت نام همزمان در 28 کشور در نظر می گیرد ، ضروری است. درک EUIPO تا مارس 2019 در انگلستان قابل استفاده خواهد بود. هزینه ثبت نام در موارد کم اهمیت به ویژه در مورد منطقه عظیم بیمه. روش ثبت نام اولیه و سریع است (حدود نیم سال) ، ثبت نام در EUIPO به شانس خالی که قصد دارید هر زمان دیگری در داخل اتحادیه اروپا گسترش دهید ارزشمند است. ثبت نام در EUIPO تضمین نمی کند که دست نوشته های تطبیقی ??در کشورهای اروپایی منفرد برداشته شود ، بنابراین اگر بخش های خاصی در آنجا وجود داشته باشد که شما به اطمینان انتخابی نیاز داشته باشید ، ایده آل است که با دفتر نوآوری محافظت شده ملی محله نیز ثبت نام کنید. ما به مشتریان خود توصیه می کنیم که آنها هم در کشور فعالیت و هم در اتحادیه اروپا ثبت نام کنند.

5. سازمان آفریقا

درک ارضی دیگری که می تواند سودمند باشد OAPI در آفریقا است که برای هر یک از افرادی که اقلام یا اداره هایی را در مزارع آفریقا ارائه می دهند قابل توجه است. از طریق یک درخواست ثبت نام ، می توانید در 17 کشور بیمه کنید (بنین ، بورکینا فاسو ، کامرون ، جمهوری آفریقای مرکزی ، چاد ، کومور ، کنگو ، گینه استوایی ، گینه بیسائو ، ساحل عاج ، مالی ، موریتانی ، نیجر ، سنگال و توگو). این در حالی است که درک این کشور همه کشورهای آفریقا را از بین می برد ، اما هنوز هم روشی باورنکردنی برای کمک و شروع به ثبت نام خود در این زمین زمینی است. سیستم در محدوده 6 و یک سال جابجا می شود.

6. هنگ کنگ

کشور همیشگی که در رده های مختلف ثبت نام مارک تجاری جهانی ما قرار دارد یکی دیگر از ماموت های آسیایی است - هنگ کنگ. اقتصاد آزاد این کشور با فرض شغل نمایندگی قابل توجهی برای چین و باقی جهان ، آن را به یک تجارت جهانی تبدیل کرده است. سیستم ثبت نام در جایی از 6 و یک سال انجام می گیرد و هزینه ها کاملاً معقول است.

از این گذشته ، این سلسله مراتب بعنوان راهنمایی مصور که شامل برخی از کشورها برای ثبت نام علائم تجاری به دلیل وضعیت حیاتی آنها در تجارت جهانی یا درجه گسترده ای از امنیت می باشد ، پر می شود. بسیار مهم است که در مورد این فکر کنید که اگر یک کشور خاص به تجارت شما کاملاً قانع کننده است ، باید بدون توجه به اینکه آیا این به معنای کمک به دارایی های اضافی است ، در هنگام ساختن تکنیک امنیت جهانی تصویر در سراسر جهان ، به این نکته توجه کنید. ما در iGERENT می توانیم شما را قادر سازیم تا در مورد حوزه های اصلی که بهترین راه برای تضمین نوآوری با مجوز شما است تصمیم بگیرید. به سادگی با یکی از مشاوران نوآوری مجاز ما ارتباط برقرار کنید!