سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

در کانادا ، یک علامت تجاری با ثبت درخواست در دفتر علائم تجاری به همراه هزینه غیر قابل استرداد 330 دلار برای هر علامت تجاری درخواست شده ثبت می شود. می توان برای ثبت علائم تجاری که هنوز در جایی در کانادا استفاده نشده است ، درخواستی ارائه دهید.

ظرف چهار ماه بعد ، امتحان کنندگان دفتر علائم تجاری جستجوی سوابق علائم تجاری را برای علائم بالقوه متضاد انجام می دهند. در صورت عدم بروز اختلاف نظر ، بازرسان در مورد ثبت نام علامت تجاری ، تعیین اولیه را انجام می دهند ، و ویژگی هایی را ارزیابی می کنند که آیا مارک تجاری "کاملاً توصیفی" یا "فریبنده-توصیفی" است. آنها همچنین تصمیم می گیرند که توضیحات کالاها یا خدمات مطابق با آیین نامه باشد و از نظر عادی تجاری باشد. امتحان کنندگان به متقاضیان هرگونه یافتن نتایج منفی را توصیه می کنند. متقاضیان ممکن است ملزم به ارائه برنامه های اصلاح شده باشند.

پس از گذشت مرحله جستجوی درگیری و تعیین اولیه ثبت و هرگونه تجدید نظر در برنامه ، دفتر علائم تجاری برای تبلیغات ارسال می کند.

اطلاعات مربوط به علائم تجاری در مجله علائم تجاری منتشر می شود. سپس هر شخص علاقه مند می تواند به نمایندگی از دفتر علائم تجاری ، مانند مخالفت با ثبت علامت تجاری به دلیل سردرگمی ادعا شده با یک مارک موجود ، اقدام به ارائه نمایندگی کند. اگر این اتفاق بیفتد ، روند مخالفت می تواند در صورت موفقیت ، روند درخواست را به پایان برساند یا در غیر این صورت روند ثبت نام را برای هجده (18) ماه یا بیشتر به تعویق اندازد.

اگر دفتر علائم تجاری در حدود 2 (2) ماه انتشار در مجله علائم تجاری هیچ اعتراضی نداشته باشد ، دفتر علائم تجاری اعلامیه ای را برای دریافت کمک هزینه ثبت نام صادر می کند.

    ثبت. برای اقدام به مرحله نهایی ثبت نام ، مبلغ دویست دلار (200.00 دلار) برای هر علامت تجاری باید در طی شش (6) ماه از تاریخ اعلامیه کمک هزینه توسط متقاضی پرداخت شود. پس از دریافت هزینه های ثبت نام ، دفتر علائم تجاری برای هر علامت تجاری به درستی ثبت شده گواهی ثبت نام صادر می کند.