سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر



نکات

ایجاد PLC این حق را به شما می دهد که سهام شرکت سهامی عام خود را به عموم بفروشید ، اما این بدان معنا نیست که شما باید در بورس سهام مانند بورس اوراق بهادار لندن در فهرست باشید. شرکت سهامی عام شما باید الزامات اضافی برای تجارت سهام در بورس کالا را برآورده کند
اگر شرکت سهامی عام شما قبلاً به عنوان یک شرکت سهامی عام محدود سهامی عام ثبت شده است و می خواهید دوباره آن را به عنوان یک شرکت سهامی عام محدود با مالکیت عمومی مجدداً ثبت کنید ، فرم RR01 را برای خانه شرکت سهامی عام ها ثبت کنید. می توانید فرم را دریافت کنید.

در بیشتر مواقع ، شما می توانید همزمان با ثبت شرکت سهامی عام خود در شرکت سهامی عام خانه ، ثبت نام برای مالیات شرکت سهامی عام و PAYE را انجام دهید. این روند ثبت نام را برای شما ساده می کند. [20]

هشدار دهنده

این مقاله به طور عمده فرآیند تشکیل یک شرکت سهامی عام محدود سهامی عام در انگلستان را پوشش می دهد. این روند ممکن است کمی در کشورهای مشترک المنافع متفاوت باشد.



نحوه ثبت شرکت سهامی عام جدید در 10 مرحله ساده

جاناتان کرچک

نوشته شده توسط جاناتان کورچاک

منتشر شده در تشکل شرکت سهامی عام در تاریخ 17 ژانویه 2014
 

ثبت شرکت سهامی عام در حال حاضر بسیار آسان است - مدتهاست که می گذرد روزهایی است که باید برای تهیه فرم کاغذ ، هفته ها منتظر تأیید باشید و مبلغی را برای این امتیاز بپردازید.

در حالی که برخی از افرادی که می خواهند یک شرکت سهامی عام راه‌اندازی کنند ، از حسابداران یا وکلای خود بخواهند که رسمیت خاصی در اینترنت داشته باشند ، تعداد فزاینده ای از افراد از ابتدا کنترل شرکت سهامی عام خود را به دست می گیرند و خود آن را ثبت می کنند.