سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر


یک علامت تجاری یک "نام تجاری" برای تجارت شما است که حاوی یک عبارت کوتاه و (معمولاً) یک آرم است که سازمان شما را از دیگران جدا می کند. یک دفترچه راهنما برای یک تجارت کمک مسیری مشابه به عنوان علامت تجاری کار می کند.

در صورتی که برای تجارت خود یک علامت تجاری یا مارک تجاری ایجاد کرده اید ، باید آن نامه را در ناتوانی ایالات متحده در ثبت نام یا ثبت نام اثر خود ثبت کنید ، می تواند آن را در برابر تقسیم سازمان هایی که منافع انفرادی خود را مرتباً سوءاستفاده می کنند ، ثبت کنید. آرزوی بازگشت آن را دارم

روش ثبت نام مارک  از طریق دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری در سراسر جهان انجام می شود و شامل موارد زیر است:

با اطمینان از جستجوی مارک تجاری مارک تجاری ، هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند


پرداخت هزینه ثبت نام

در صورت همکاری جهانی ، ممکن است ثبت نام علائم تجاری یا مدیریت خود را از طریق اداره ثبت نام مارک های تجاری در سراسر جهان انتخاب کنید.

آیا من باید مارک تجاری خود را در هر کشور به صورت جداگانه ثبت کنم؟

 می گوید ،

مجوزها و علائم تجاری منطقه ای هستند و باید در هر کشوری که به دنبال امنیت هستند ثبت شود. ثبت اختراع یا مارک تجاری ایالات متحده هزینه بیمه در یک کشور دیگر را ندارد.

این یک اتفاق عملی غیرقابل تصور است که شما با هم همکاری می کنید در وب است. با چه روشی می توانید زود تشخیص دهید که از کدام کشورهایی که افراد در سایت شما سرگردان هستند از سرچشمه گرفته اند؟ با این حال ، با این حال ، روشهایی وجود دارد که علائم تجاری خود را به صورت جهانی ثبت کنید بدون اینکه راه ثبت نام با ملل را تجربه کنید.