سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

آیا من نیاز به ثبت نام شرکت تجاری خود در سطح بین المللی دارم؟

آیا من نیاز به ثبت نام شرکت تجاری خود در سطح بین المللی دارم: ثبت نام در سراسر جهان یک ضرورت نیست. به شرطی که اکثر مشتری های شما از ایالات متحده سرچشمه بگیرند ، به احتمال زیاد ارزش وقت و پول شما را برای ثبت نام در سطح جهانی ندارد. با این حال ، در صورتی که در وب بفروشید ، موارد تجاری یا مدیریت تجاری شما در دسترس هستند - به هر میزان قابل درک - به طور کلی ، بنابراین ثبت نام در سراسر جهان یک فکر هوشمندانه است. با هم کار کردن در کشورهای مختلف خارج از ایالات متحده باید به احتمال زیاد از روند ثبت نام علامت تجاری جهانی استفاده کنید.

فرآیند ثبت بین المللی علائم تجاری

چارچوب ثبت نام علائم تجاری در سراسر جهان به عنوان چارچوب مادرید یا پروتکل مادرید شناخته می شود. این کنترل توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) واقع در ژنو ، سوئیس کنترل می شود.

چارچوب مادرید شما را قادر می سازد با ثبت اسناد مستقیماً با ملت خود ، یک مارک تجاری را در چند ملت تضمین کنید (ایالات متحده بخشی است). اثر جهانی ثبت شده در ایالات متحده با یک برنامه یا ثبت نام اثر مشابه در کشورهایی که به آنها اختصاص داده اید قابل مقایسه است. دفترچه علائم تجاری ملل متحد باید امنیت اثر را تأمین کند.

چارچوب مادرید علاوه بر این ، هیئت مدیره علامت تجاری یا نشان تجاری شما را بهبود می بخشد ، زیرا تغییرات یا ترمیم ثبت نام می تواند به صورت مشروع ثبت شود ، بدون آنکه این پیشرفت ها را در هر کشور ثبت نام کند. به همین ترتیب می توانید از طریق روش مادرید ثبت نام را در کشورهای اضافی اختصاص دهید.

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ثبت نام تجاری تجاری در سطح بین المللی

یک برنامه جهانی ممکن است بصورت الکترونیکی با استفاده از سیستم تجاری الکترونیکی تجاری و حق ثبت اختراع تجاری ایالات متحده (TEAS) برای برنامه های بین المللی ثبت شود یا می توانید از یک ساختار کاغذ استفاده کنید ، هزینه ثبت نام از طریق چارچوب TEAS 100 دلار است. هزینه ثبت نام 200 دلار است.

پروتکل مادرید و ثبت نام علامت تجاری جهانی در سایت ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده داده های بیشتری را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا در این روش قدم بزنید.