سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر

برند خود را چگونه بین المللی کنیم
چگونه نام تجاری خود را در سطح بین المللی ثبت کنیم:
به این شانس که به دلیل ماهیت یا اندازه فعالیت شغلی خود در سطح جهانی فعالیت می کنید و تقریباً در اکثر ملت های این کره خاکی کار می کنید ، به احتمال زیاد در جستجوی روشهایی برای تأمین منابع گریزان خود در آن کشورها هستید . شاید این سؤال را مطرح کرده باشید که آیا ثبت نام یک مارک جهانی در این کشور قابل تصور است ، آیا می توانید اقلام و یا اداره های خود را در همه جای دنیا بیمه کنید. متاسفانه ، پاسخ مناسب نیست ، به رغم این واقعیت است که برخی درک محلی وجود دارد که امنیت همه جانبه ای را در مناطق جغرافیایی خاص به وجود می آورد.

به رغم راهکارهایی که ممکن است این مسئله باعث شود سازمانها یا صنعتگرانی که حاضر نیستند به تنهایی با این نوع ثبت نام ها مقابله کنند ، هیچ انگیزه ای برای انتقادپذیری ندارند! این امکان پذیر است که یک سیستم شخصی سازی شده برای تجارت خود ایجاد کنید که شما را در ثبت نام انحصاری در کشورهایی که بیشترین امنیت را در نظر می گیرند ، در نظر می گیرد. شما باید اهداف ثبت نام خود را عمداً انتخاب کنید.

در حالی که ممکن است کارگردانی همراه با یک تجارت و سپس از طریق کار دیگری متفاوت باشد ، ما به شما ارزشمندترین کشورها را می شناسیم که باید تصویر خود را برای دقیق ترین تضمین عمومی ثبت کنید ، بدون آنکه به مقدار زیاد وقت یا پول نقد کمک کنید.
برای ثبت مارک مادرید (بین المللی)به مدارک پایین نیاز دارید :

1 - خواهش کتبی
2 - اوراق و مدارک که نشان دهنده ثبت مارک در مملکت مبدأ باشد .
3 - اسکن برابر اصل مدارک هویتی درخواست کننده حقیقی وواقعی , صاحبان حق امضا یا این که مدیران کمپانی
4 - خبر نامه اطلاع رسانی تأسیس و نهایی تغییرات کمپانی
5 - مرزو بوم های موردنظر را تعیین کرده و فرم لاتین را پرکنید .
6 - فرم هزینه ها را پرکرده و آن را مهر و امضا نمائید .
7 - سند مرتبط با پرداخت مخارج ثبت مارک مادرید