سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار قوانین ثبتی

نظر


ثبت برند در چین ، ایالات متحده و مکزیک:
1. چین
با شروع از آسیا ، ما چین داریم ، یک ابرقدرت جهانی که بیش از 1.300 میلیون سرنشین دارد و بزرگترین اندازه کرایه در کره زمین است. تقریباً مطمئناً بازار چین برای هر مشاغلی که در مقیاس جهانی کار می کند قابل توجه است. علاوه بر این شایان ذکر است که به همین ترتیب چین بهترین رده بندی ملل با کالاهای جعلی را نیز به بهترین وجه می کند. در نتیجه ، در صورتی که در کشور چین کار کنید و نام نویسی تصویر خود را از بین ببرید ، خطرات تکراری را در مورد اقتباس های جعلی از کالای خود به خطر می اندازید و بدبختی های مالی مهمی را کنترل می کنید که کنترل آن دشوار است. با یادآوری اینکه چین یکی از بزرگترین و استثنایی ترین کشورها در کره زمین است ، هزینه ثبت نام تصویر شما در آنجا علی رغم همه مشکلات ، کاملاً موجه است. زمان عادی برای ثبت نام در چین حدود یک سال است.

2. ایالات متحده

بودن یکی از قدرتمندترین کشورها روی زمین و مکه گسترده ای برای افراد بازرگانی ، دلالت بر این کشور دارد که به هیچ وجه نمی تواند شکل و یا شکل از حضور در نقاط مختلف شما برای ثبت نام غایب باشد. اثر ثبت نام شده در ایالات متحده در سطح دولت تأمین می شود ، و آن را شامل می شود که به اندازه کافی در مادهای آمریکای شمالی گنجانده شود. ثبت نام در ایالات متحده امری معقول است ، اما می تواند نسبتاً بوروکراتیک باشد ، با این که مدت زمان ثبت نام در جایی در محدوده یک سال یا بیشتر می ماند.

3. مکزیک

همسایه ایالات متحده است و بیش از 127 میلیون نفر در آن اشغال شده اند ، مکزیک کشوری است که دارای بالاترین جمعیت از بلندگوهای اسپانیایی در کره زمین است. این اشتیاق اساسی برای هر سازمانی است که مایل به تبلیغ اقلام یا اداره ها به دنیای اسپانیایی باشد. در مورد ، تصویب مکزیک از اواخر تغییر کرده است ، روش ثبت نام از طریق ثبت نام را با ایالات متحده تنظیم کرد. کل مراحل ثبت نام استاندارد در حدود یک سال طول می کشد ، و به رغم این که هزینه در مقابل برخی از کشورهای مختلف کمترین هزینه را ندارد ، اما هنوز هم بسیار معتدل است.